Condicions de venda online
Les presents condicions generals de venda regulen totes les relacions entre la societat SEGURA CALÇATS i els seus clients internautes ("El client").
Abans d'efectuar qualsevol transacció, el client reconeix conèixer i declara acceptar aquestes condicions des del moment en què feu clic al botó Accepto.
Condicions particulars de venda
El client reconeix conèixer, en el moment de la realització de la comanda, les condicions particulars de venda indicades a la pantalla (nom, preu components, pes, quantitat, color, detalls dels productes, cost de les prestacions, etc.) i declara expressament acceptar sense cap reserva. La realització de la comanda i la seva confirmació per part del client materialitzen l'acceptació plena i completa de les condicions particulars de venda, només aplicables a la comanda.
ENVIAMENT GRATUIT PER A COMPRES SUPERIORS A 60€ (per a imports inferiors a 60€ es cobraran entre 4 i 6 euros depenent del model i la distància)
TERMINI D'ENVIAMENT: de 24/72 hores
En cas de que el producte no estigui disponible en el moment de la compra ens possarem en contacte amb el client per oferir una entrega diferida de entre 7 i 10 dies. Si el client no està interesat, SEGURA CALÇATS es compromet a retornar els diners en 3/5 díes.
CANVIS:
PUC FER UNA CANVI DE TALLA, MODEL O COLOR?
És clar, és clar que sí! Per realitzar qualsevol canvi de talla, model o color, tens fins a 30 dies des de la data de compra, només has de comprar el producte que t'interessi. Cal fer una nova compra ja que cal fer la factura corresponent.
El model, talla o color que no et quedi bé, serà gestionat com una devolució.
PUC FER UNA CANVI O DEVOLUCIÓ A LA BOTIGA FÍSICA?
I tant! Pots fer el canvi o la devolució de la teva compra en qualsevol botiga de SEGURA CALÇATS, els nostres companys atendran el teu canvi o devolució, a més de resoldre qualsevol dubte sobre el calçat.
DEVOLUCIONS
PUC FER LA DEVOLUCIÓ DE LA MEVA COMPRA?
Es clar que sí! Per fer una devolució, has de fer-nos arribar fins a 30 dies després de la data de compra el/s productes en perfectes condicions (no usats, no rentats, amb les seves etiquetes, sense arranjaments) en el seu envàs original i amb la corresponent factura de compra a la següent adreça:
Calçats Segura
C / Carme, 8
08001 BARCELONA
¿PODEU ENCARREGAR-VOS DE RECOLLIR LA DEVOLUCIÓ AL MEU DOMICILI?
Sí! Podem fer que una agència de transports reculli la devolució a l'adreça que ens indiquis, aquesta opció té un cost de 6,00 € si l'adreça està dins de la Península i 15,00 € si l'adreça pertany a Balears (només disponible a Península i Balears) aquests imports es descomptarien al realitzar l'abonament corresponent.
Un cop rebem la mercaderia als nostres magatzems i comprovem que es donen totes les condicions anteriors, procedirem a l'abonament de l'import corresponent.
És molt important que tornis el/els productes en el seu embalatge original. En cas que els productes resultin danyats a causa d'un embalatge inadequat, no admetrem la devolució.
En cas de devolució o desistiment del contracte pel client i canvis per causes alienes a Calçats Segura, les despeses d'enviament aniran a càrrec de client, fins i tot en el cas que aquestes despeses fossin assumits per Calçats Segura, i les despeses de recollida i de nou enviament, si és el cas, seran per compte de client, llevat que aquest prefereixi efectuar la devolució i recollida, si escau, en qualsevol dels establiments de Calçats Segura.
Per exercir els drets de desistiment i devolució o canvi, només has de contactar amb nosaltres enviant un correu electrònic a seguracalzats@yahoo.es, trucant al telèfon d'Atenció a l'Client 93 317 62 88 / 615975330, o bé portant el/els articles a qualsevol de els establiments de Calçats Segura.
Si el client exercités el seu dret de devolució i desistiment de qualsevol article que donés lloc a l'obtenció d'alguna promoció, com ara regals, descomptes addicionals, etc. els articles pertanyents a aquesta promoció haurien de ser retornats juntament amb el/els articles sobre els quals el client exercita el dret de devolució, si no és així, es procediria a descomptar l'import corresponent als articles no retornats, així com les despeses de enviament pertinents.
En el cas que la devolució tingui el seu origen en què s'hagi enviat un article diferent a l'sol·licitat, Calçats Segura es farà càrrec de les despeses d'enviament i devolució sempre que el client ho notifiqui en un termini màxim de 14 dies hàbils des de la recepció de l'enviament, oferint-li la substitució de la mateixa pel originàriament encarregat o la devolució de l'import abonat en cas que l'anterior no sigui possible per manca d'estoc.